
Assessorament Laboral
Prestem a empresaris i professionals, ja siguen persones físiques o jurídiques els següents serveis:
- - Assessorament laboral especifique de l'activitat a desenvolupar.
- - Confecció i registre contractes de treball.
- - Tramitació d'altes i baixes de treballadors.
- - Confecció de rebuts de salaris i butlletins de cotització.
- - Confecció d'expedients d'acomiadaments (confecció carta d'acomiadament, càlcul d'indemnitzacions, consignacions en el Jutjat social).
- - Tramitació de parts d'IT i accidents de treball.
- - Representem als nostres clients enfront del SMAC i Jutjat social.
Igualment tramitem els següents serveis a persones físiques no empresaris:
- - Calcule de quitances i acomiadaments.
- - Tramitació prestacions per desocupació.
- - Tramitació prestacions del FOGASA.
- - Tramitació de pensions de jubilació.
Preguntes Freqüents
Cal conéixer els dies treballats i els absentismes, així com les possibles incidències com ara períodes de baixa. També és necessari conéixer si hi ha hagut hores extres o si rebrà algun plus o complement, així com si el treballador ha percebut alguna bestreta del salari.
Les relacions empresa-treballador venen regulades amb caràcter de mínims pels Convenis Col·lectius que constitueixen la norma específica a tindre en compte per a determinar les mínimes condicions relatives a salari, categories, jornada, vacances, etc...Nosaltres ens ocupem de conéixer i aplicar el Conveni d'aplicació a la seua empresa.
Sí, simplement cal presentar els butlletins de cotització i sol·licitar un ajornament ordinari. D'aquesta manera es compleix amb l'obligació de presentar en termini els butlletins de cotització, l'empresa no perd la condició d'estar al corrent de pagament i obté la possibilitat d'abonar l'import, amb els recàrrecs corresponents.
Si, no sols és possible sinó que és el primer que ha de fer-se per a conéixer el cost que suposarà per a l'empresa i poder fins i tot valorar la possibilitat de realitzar determinades contractacions que gaudeixen de bonificacions.